Zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku :)

Keratynowe prostowanie u mnie

Bardzo ważne jest, aby dobrze czuć się we własnej skórze. Dlatego znajdziecie tu też porady dotyczące urody.



Czym jest keratynowe prostowanie?

Zabiegiem wygładzającym włosy. Można go przeprowadzać zarówno w domu, jak i u fryzjera. Jednak przy tym pierwszym preparaty należy zamówić przez internet. 

Jakie daje efekty?

- łatwe rozczesywanie
- dodawanie blasku
- obciążenie
- rozprostowanie
- odżywienie
- zdrowy wygląd
- wygładzenie
- widoczne zmniejszenie puszenia

U mnie efekt był taki: (nie, nie używałam prostownicy na drugim zdjęciu)


Ile to kosztuje?

Ja płacę około 60zł z przesyłką. Zamawiam keratynę Encento z allegro.pl. Jednak polecam kupić z kimś wspólnie, będzie dużo taniej.

Ile to trwa?

Przeprowadzenie całego zabiegu zajmuje mi około 3,5 godziny.

Po co o tym piszę?

Piszę to, ponieważ nie raz słyszę, że ktoś jest niezadowolony ze swoich puszących się włosów, które źle się układają. Chcę zachęcić wszystkich, którzy jeszcze wątpią, aby wypróbowali ten zabieg i zaczęli być w końcu zadowoleni ze swojej fryzury. Efekt trzyma około 4 miesiące, przy czym stopniowo zanika od pierwszego mycia. Spróbujcie, może u was też dobrze się sprawdzi. Ja  zdecydowanie polecam!

Nie będę się tu rozpisywać, ponieważ wszystkie informacje szczegółowe bez problemu znajdziecie w internecie pod hasłem: encanto keratyna. Jeżeli jest ktoś zainteresowany z pewnością i tak będzie szukał więcej opinii.

Zachęcam do polubienia mojej strony na facebooku - kliknij tutaj

Piszcie w komentarzach jakie efekty dał ten zabieg u was! Dajcie też znać o innych sposobach pielęgnacji włosów! 

Komentarze

  1. Efekty po keratynowym są super i sama myśle , aby tego nie zrobić nawet dla samego odżywienia włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze zastanawiałam się nad efektem i nie raz widziałam Wow ale fakt widać różnice. Może kiedyś spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt przepiękny! Włosy wydają się gładkie i naturalnie lśniące. Można wykonać taki zabieg na włosy samodzielnie, czy potrzebujemy pomocy drugiej osoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można samodzielnie, jednak jest to troszkę trudniejsze. Wystarczy wprawiona ręka w trzymaniu prostownicy. :)

      Usuń
  4. Słyszałam o tym bardzo dużo, jednak nigdy nie miałam możliwości przetestowania. Fajnie, że coś takiego istnieje, jednak ja w swoim przypadku nie potrzebuję takiego zabiegu :)
    Pozdrawiam!
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty