Zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku :)

Podejmiesz wyzwanie? - nowy rok

Witam!! Już niedługo zacznie się nowy rok. Dla wielu jest to doskonały powód do stawiania sobie nowych celów i wyzwań. Dlatego coś dla Was przygotowałam. Jest to plan zmian roku 2019. Napisałam go dla siebie, jednak czemu by nie podzielić się nim z innymi? 


PODEJMIJ WYZWANIE - ROK DO LEPSZEGO "JA"

Te wyzwanie jest dla ciebie jeśli:

- potrzebujesz motywacji do zmian

- nie chcesz zmarnować kolejnego roku

- chcesz być lepszą wersją siebie

- chcesz lepiej wyglądać i czuć się

- chcesz być szczęśliwszy/a

- chcesz zdobyć pewności siebie

- chcesz uwolnić się od stresu

- chcesz żyć zdrowiej

- potrzebujesz "kopa" aby ruszyć się z miejsca

JEŻELI CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ - POLUB MOJĄ STRONĘ NA FACEBOOKU, TAM UDOSTĘPNIONE BĘDĄ WSZYSTKIE MATERIAŁY W RAMACH CHALLENGU-U

Nowe wpisy będą pojawiać się co tydzień. Zapraszam! :)

Na pierwsze wyzwanie czekajcie do 31 grudnia.

wyzwanie na Nowy Rok



















Komentarze

Popularne posty